1.Prva domača naloga,
naslov ki se ga kot učenec najbolje spomnijam in sicer iz osnovne šole. Čas kjer smo pod pritiskom staršev in učiteljev vsi vestno in brez kakršnekoli samostojnosti pisali vse kar je blo rečeno, ker drugače....drugače ne bomo mogli postati uspešni in bogati, ter imeli dobre službe...kdo pa je rekel da je najbolša služba tista, ki ti prinese največ denarja...mar moj sošolec Dorian, ki je postal avtomehanik ni nič bolj srečen če ga to veseli in navsezadnje tudi usprešen!....
Po koncu osnovne šole, smo se seveda vsi soočili z vpisom na srednjo šolo...vau...starejši so rekli, d aje tam težje, "tam" je zabavnejše itd...kako lahko 14 letn mulc ve, da bi v svojem lajfu rd postal avtomehanik, strojnik, mizar, itd...mislm da to ve njegov oče, ki mu je to predlagal in ki je navsezdanje to tudi sma počne :D
Jst sam sm se odločil za gimnazijo...seveda glih zarad tega, ker so mi vsi govoril, da je fajn in da imaš več možnosti za naprej...ubistvu je to vse res in se mi zdi gimnazija fajn, ker je pač podaljšek osnovne šole in kjer pridobiš neko širino znanja!!...če povzamem: se mi zdi da je meja[14 let], kjer se morajo tisti, ki nimajo dovolj točk za gimnazijo odločt za neko srednjo šolo, malček prehitra.
No in smo že v srednji šoli...zdej smo odrasli, vsi hodimo v večja mesta v šolo...seveda me je strah, ker so me strašile učiteljice v osnovni šoli! Če ne boste delali sproti, če ne boste lepo pisali, če bo to če bo ono...hvala bogu da začneš nekje v 2-3 letniku mal razmišljat s svojo glavo!...in pol itak vidš, da si dejansko kopirni stroj in da je tvoja svoboda tko tko...karkoli nardiš izven pričakovanj profesorja je narobe, sploh če nisi med boljšimi učenci, ki redno hodijo na ure, pišejo, se prlizujejo itd. Zakaj? če men paše, da pač bližnjega stika z profesorjem nočem met, zakaj sm zaradi tega slabši učenec in bom na spraševanju dobil slabšo oceno...aja spraševanje; kaj je fora tega, res ne vem...ma nek smisel dokler ne naletiš do profesorice, ki ti enostavno ne da več kot 2-3, samo zaradi tega, ker si ji na prvi pogled antipatičen -.- res BRAVO!...ni bolj enostavno, če že mormo preverjat in oštevilčt naše znanje, vse skupi samo vržt na papir in je vsaj tok formalno in pravično ocenjevanje...da ne bom zdej zgledal kokr da je gimnazija bu od buja...maš profesorje k so res fajn in to delajo z občutkom in neko "ljubeznijo", sam žal je sistem tak, da al njihovih metod ne morjo uveljavt al pa kej podobnga in smo tok mi in oni prikrajšani za kšne 3× bolj zanimiva ure itd...
Kmalu se potem bliža 4 letnik in matura...o shit zdej se morem pa res odločt kaj bom delu v lajfu. Polno nekih predavanj o faksih, pa predavanj o vpisu, pravi odločitvi, neki testi kam si usmerjen...bla bla bla! ugotoviš da še vseen nisi pripravljen na vse to, ampak tko to je. Tolaži te to, da ti vsi profesorji in predavatelji rečejo, da je faks najlepši del šolanja, da maš vse na free, da si najbl samostojen itd...
[zdej sm že na faksu]; je res daa sm samostojen...recmo da to pomeni, da če mi pač ne paše hodt na predavanje ne grem...nobenga ne mot, razn recmo mojih staršev pa moje vesti :D če se navežem mal na predavanje pri DMP-ju...fajn uvod, zanimivo predavanje...sploh pa vaje, kjer se dejansko pokaže kako bi mogla vsa predavanja izgledat oz. že v srednji šoli pouk, kjer mi učenci nismo samo poslušalci ampak tudi sodelujoči :) edin kar me je mogoče zmotilo je to, da ste govoril od skupinah, da se pač ljudje ne sme dajat v skupine...pa je bilo vseeno nekako rečeno, da se moramo dat v skupine...sicer je to samo tako koordinacijsko ne pa dobesedno :D
Uglavnm ja je res da na faksu maš svobodo in možnost svobodnega izražanja...vendar je problem da tega nismo navajeni in se vsaj od začetka nekateri ne znajdemo/znajdejo! Seveda pa pač nekatere omejitve morajo bit, saj je tudi faks plos šolskega sistema in ne gre vse po hojla drija.
1.1 Kot sem že prej omenu mi je bilo do zdej pri DMPju vse super, predvsem ker imam res veselje do učenja programov. Sicer mogoče tole esejsko vprašanje ni v zvezi z predmetov, vendar je fajn in sproščujoče, da se tudi o tem kaj pove, navsezadnje je šolski sistem naš vsakdanjik :D
2.Desno zgoraj: inštalirani programi.
3. Za install je bila dovolj datoteka "readme", tako da nekih tutorialov nisem potreboval. Tudi za esejsko vprašanje nisem nikogar poslušal, niti nisem gledal videotov. Drugi programi se mi žal, zaradi nesposobnih ponudnikov, ki mi že eno leto obljubljajo optiko, še prenašajo in bodo do konca tedna na računalniku :D
Mi je pa pri učenju Photoshopa pomagala stran: www.zmaga.com :)
4. Prva naloga, kot sem že prej omenil mi je bla všeč, ker sem se lahko čist sproščeno razgovoril o mojem mnenju, obenem pa sem ob inštaliranju program pogledal tudi par prvih , uvodnih tutorialov.
Ni komentarjev:
Objavite komentar