ponedeljek, 16. april 2012

wk8

Osmi teden, osma naloga, za mano 2 dela tečaja 3dsmax-a in pa sesutje računalnika. Super! :D

1. No za nalogo smo dobili predstavitev svojega modela v 3D oz. 3D programu! Sam sem uporabil 3DsMax, katerega se učim na tečaju, pačeprav je za modeliranje ne najboljša izbira!

2.  PrtScr izdelave spodnjega dela:

 Nič posebnega; uporabil sem Box in pa line ter extrudal, malo sem se oštel pri višinah, tako da je dejanska višina enega nivoja 3m!

Še drugi PrtScr celotnega objekta. V tloris moram  bolj natančno zrisati okna in vrata!! :D


3. No tutoriala nisem gledal, sem pa odkril video, katerega avor je porabil 101 dan za renderiranje, ter ustvaril video, ki me spominja na NeedForSpeed :) zakon!

4. Super naloga, no kot sem že omenil mi 3DsMax ni med priljubljenimi programi za modeliranje! 
Imel sem eno težavo, in sicer, ko sem Groupal tloris nadstropja in ga po nekje pol ure premaknil na Z=0mi ga n poravnalo na ničto točko ampak nekje na +1.! Nisem znal naštimati da mi vse skupaj vrže v izhodišče koordinatnega zhodišča(natančneje na Z=0) 

Lp 

Ni komentarjev:

Objavite komentar